Összes oldalmegjelenítés

2015. április 12., vasárnap

3.rész:Valami olyan ami a szívedből jön Harry

Másnap hulla fáradtan és másnaposan keltem fel.Szerencsémre hányingerem nem volt.Ezt megúsztam.Szóval lassan kikeltem az ágyból és mentem le.Keresztapámmal és Gemmával találkoztam-Ideköltözött ez a csaj vagy mi?-Gondoltam.
-Jó reggelt.-ásitottam el.Majd elindultam a konyhába de még hallottam Misi hangját.
-Nekedis.Harry hazament Nikivel remélem nem csináltak hülyeséget.-mondta.Mikor ezt mondta kicsit megilyedtem és mintha egy tőrt szúrtak volna belém fájt hogy lehet az történt köztük.De minek is gondolkodom ezen.Elhatározom közvetlen leszek Harryvel ezek után és nem fog érdekelni mit csinál.A múlkori eset miatt megilyedtem igy nemis akarok beszélni vele.tettetem a depiset vagy a dúrcisat és talán békénhagy.Ezek a gondolatok jártak az eszembe mikor a teámat elkészitve mentem volna a nappaliba de láttam ott Harry-t.-Már megint ittvan?Nah ne ez az én balszerencsém.-Elkezdtem gyorsan menni szinte már futva de észrevett.-Bakker-felmentem a lépcsőn és becsuktam magam után az ajtót.És leültem az ajtóba,a térdemet magamhoz húzva depiztem-Nem tudom most mi lesz.Észrevett.És ha emlékszik a tegnapira?Az nem lenne jó.-gondolkoztam de gondolatmenetem megzavarta egy ismerős hang.
-Kérlek ne zárkózzz be előlem.Gyere ki és mond meg mi a bajod velem?Meghalgatlak és nem fogok haragudni rád esküszöm.Csak gyere ki.-mondta szomorú hanggal.
-Nem rád haragszom Harry hanem arra amit csináltál.-mondtam ki nyögve.
-Mi-Mit csináltam?-mondta már félve.-Nem tudta bakker.Inkább nem mondom meg még a végén nevetség tárgya leszek.-
-Mindegy az nem akarom hogy tudd.-mondtam már majdnem siró hangon.-Ez mért olyan rosszul esik nekem hogy nem mondom el?.Nem értem mi van velem.-Nem fontos.Ma viszont itt szeretnék maradni ha nembaj.Ajtót kulcsra zártam kérlek hagyjatok most.Pihenésre van szükségem.-mondtam majd már közbe az ágyban voltam.
-Rendben csak nyisd ki az ajtót.Hoztam forrócsokit és Oreos csokit.-mondta már nevetve Harry.-Tudta hogy csokival kiengesztelhet a kis csaló.-gondoltam majd közbe már nyitottam a ajtót kicsi mosollyal az arcomon.
-Na mi a probléma?Kettőnk között marad nyugi.-mondta édes mosollyal az arcán.Nem bírtam ellen álni ennek a cuki mosolynak és megöleltem.
-Elmondom egy feltétellel.-mondtam elhúzódva Harrytől és a csokival a kezembe leültem az ágyamra.
-Na mi a feltétel?-mondta kuncogva és ő is leült mellém.
-Hogy nem nevetsz ki és nem sértődsz meg.Na meg hogy megértesz.-mondtam szememet forgatva.
-Ennyire dúrva?Amugy oké elfogadom a feltételeket csak mond már.-mondta közelebb hajolva hozzám.
-Oké annyi az egész hogy tegnap majdnem megcsókoltál a bulin.Elhiszem hogy részeg voltál de azért jobb hogy hazajöttem.-mondtam ki szinte egy levegővel.
-Ugh izéé bocsi.-mondta ki lehajtott fejjel és a fejét vakargatta-Tipikus fíu.-gondoltam magamban.
-Már mindegy.Ma mi a program?Augusztus 26.-ka van még meleg az idő.-mondtam kicsit felpörgötten.
-Hát nemtudom.A keresztapádtól úgy tudom 1 hét és itt a szülinapod igazam van?Amugy ma 10-től munkám van a stúdióban.-mondta felhúzva a vállát.
-Igen jövőhéten van a szülinapom.És amugy az jo melyik számot fogjátok felvenni ha megtudhatom?-mondtam érdeklődve
-Még én sem tudom.Gondolom az új albumba a Four-ba valamelyiket.-mondta sóhajtva
-Mi a baj?Olyan szomorú vagy.-súgtam közelebb hajolva hozzá
-Semmi csak nem tudom mit vegyek neked szülinapodra.17 leszel ez egy szép szám.És nem tudom neked ilyen idősen mi kellene.-súgta ő is szomorúan
-valami olyan ami a szívedből jön Harry-mondtam mosolyogva
-Huhh?Oké asszem van ötletem.Mikor tartjátok a szülinapod.Lesz buli?-kérdezte
-Lesz egy kicsi.Csak barátok.-vontam meg a vállam az ötletemen.
-oksa akkor oké én is jöhetek majd?-kérdezte kisfíús arccal.
-Persze hogy jöhetsz.-mondtam mosolyogva
-Figyi most megyek mert lassan 10 óra lesz és kinyírak ha nem érek be.-mondta óráját nézegetve és már ált is fel.
-Rendben lekisérlek.-mondtam majd már énis álltam fel és lekisértem öt még egy kis beszélgetés közben.Majd ő elment.Én még vegődtem egy kicsit az ágyamban majd gondoltam felhívom Nikit és kifaggatom mi volt köztük.Így is tettem felhívtam a barátnőm és 10 percen belül itt is volt felhívtam a szobámba ő pedig leült.
-Nah Niki mesélj csak a tegnapról.-Mondtam mikor bekapcsoltam a TV-met és beraktam egy filmet.
-Semmi nem volt még utána.Hazakisért és aztán elment.Ennyi.Mért kérded?-kérdezte
-Semmi csak ismersz kíváncsi vagyok.-mondtam majd végignéztük a filmet közbe popcornt ettünk és végül elaludtunk.Jó nap volt a mai is.Remélem a többi is ilyen jó lessz.



Bocsi hogy ma rövid részt raktam és azért is bocsi hogy ilyen későn.Sok volt a dolgom.Remélem tetszett nektek.Hali^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése